25 april..

0kommentarer

Har precis gått in från balkongen, det är ännu sköna 16 grader ute men det blev för mörkt för att läsa så jag kommer antagligen återkomma med solen imorgon.
Nu är påsken över, dessa lediga dagar har varit väldigt trevliga och fyllda med mat och kalas: påsklunch i Sorunda, fika i Ösmo, grillning på Linneastigen och Vaktberget och smörgåstårta i Fredhäll.

Nu behöver jag koncentrera mig på att bli klar med East of Eden och den lilla skrivuppgiften som hör till.. bara 440 sidor av boken kvar dock, en enkel match!
Ska även dra förbi SU under morgondagen och hämta upp lite papper, det är många uppgifter kvar på den lilla tid fram till vårterminens slut. Det är ju en självklarhet, så var det ju på gymnasiet också men jag har en förmåga att glömma sånt.
*East of Eden+400 ord 2/5 *P&C Essay 2/5 *D.A presentation 4/5 *P&C Dikter 9/5 *D.A Hemtenta 12/5 *B Essay 20/5 *Vok. Tenta 1/6, som jag skippar och gör omtenta på den 15/8 istället.

Phu. Sen blir det sommar, resor, jobb och sköna dagar i stan :) 

Kommentera

Publiceras ej