8 september..

1kommentarer

Det är inte lätt att va så ung
nej fy fan vad skönt
Skönt att jag slipper bli
25

Det med lägenheten står still framtill helgen när vi faktiskt ska få upp lite färg på väggarna. Har handlat en massa smågrejor idag i alla fall.
En vecka till så kommer fler möbler att finnas bredvid den soffa som redan står där. Få in mina saker i skåpen, ska bli spännande att se vad som finns i botten på de lådor jag samlat på mig sen mitten av tonåren. Det är på riktigt, jag flyttar. När sängen, kläderna och datorn flyttas...

1 kommentarer

Sandra

08 Sep 2010 21:14

Den låten har David lyssnat på typ heeela kvällen när vi har pluggat!! :P



Jo det var verkligen bra stämning, det är rätt sjukt hur stoooor han är i Malmö. Där är han en GUD!



Nej det är svårt att veta vad man trivs med förrän man testat det helt enkelt. Jag pluggar fotografi och fotodesign och det är hur kul som helst. Trivs otroligt bra i Malmö. Det kändes som hemma från första stund.



Hihi ja jag är lite av en speed-junky som sagt så jag trivs i backarna.

Haha ja det får du ta och analysera när du läst mer ;) Men när det går snabbt måste man ju verkligen fokusera på det man gör annars är man rätt körd, så då släpper man allt annat vilket är skönt. Plus att det pumpar adrenalin!

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej