16 september..

2kommentarer

Torsdag. Jag är ledig från lektioner resten av veckan men jag behöver läsa massor. Läsläxor är inte konkreta nog för att man ska känna sig stressad, vilket jag säkert borde vara med tanke på alla böcker jag ska läsa i.
Just nu håller jag på med en riktigt konkret liten uppgift som ska in på måndag, den är fånigt enkel egentligen. Därför går det lite trögt..

For the record, så ska vi inte tala om Väsby i måndags. Det var nog enda och sista bortamatchen jag gick på. Jag, J och hennes studiekamrat S hade det trevligt under dagen när vi hängde i Väsby centrum men matchen var en pinsamhet. Vilundavallen var inte mycket bättre än Kvarnängen, som bjuder på fotboll i division 5 nuförtiden. Spelet var inte mycket bättre än det heller. 

 
 

2 kommentarer

Sandra

19 Sep 2010 18:06

Tråkigt när det tar emot med fotbollen =/ Det är jobbigt när man lever för det...



Eller hur? Älskar frukost ute eller på hotell, finns inget bättre. Det är typ det enda roliga med långa bortamatcher.. alla goda mackor haha. Nej vi har fortfarande sol och rätt varmt, då och då. Sen kommer blåsten. Så man har alltid fel kläder på sig :P



Nej vi var inte så få ändå hehe. Så ingen större fara haha.



Det tycker jag med. Han är kung!

Nej han är inte det och han var ju rätt "liten" på den tiden nu är det ju ett muskelberg!!!



Kram kram

Ace

19 Sep 2010 22:56

M, J och S i nedre vänstra hörnet.

Kommentera

Publiceras ej