Dear, welcome back to happiness..

3kommentarer

http://www.svd.se/sportspel/nyheter/vore-kul-att-spela-for-bajen-igen_5456471.svd
Petter är typ tillbaka i Groningen, han har fått sitta på bänken verkar det som. Fantastiskt! Han förtjänar att lyckas med det han vill nu. Och, se han har klippt av sig sin depressionsfrisyr, intresserar sig för beteendevetenskap - och kolla in ringen!! Han kan vara förlovad. Eller så är det bara jag som är knäpp nog att alltid kolla in folks vänsta ringfinger. Jag lovar, jag gör det på alla. Men åh vad glad jag är för hans skull. 
Han säger i artikeln att han vill komma bort från den skadeoffer-roll han har fått. Ingen förtjänar det mer än just Petter Andersson. Och han är välkommen tillbaka till Bajen när helst han vill. :)
 

3 kommentarer

J

07 Oct 2010 15:19

han är förlovad! så där försvann dina chanser. Han förlovade sig i början på sommaren när han var iväg med sin flickvän på en resa uppfattade aldrig vart...

M

07 Oct 2010 23:00

Men åh, jag är faktiskt bara glad för hans skull!! Det kommer passa honom, tänk vilken fin pappa han kommer bli ngn gång också :)

Vad du var påläst förresten.. ;)

J

08 Oct 2010 10:08

jo fast jag vet inte om jag gillar bruden.. hon är lite elin kling liksom fast från ljusvattnet :P

japp jag hittar mina bloggar så att man kan ta reda på allt...

Kommentera

Publiceras ej