7 oktober..

2kommentarer

Nu är jag rejält trött, har pluggat hela dagen och kvällen. Först gjorde jag klart uppsatsen om Gatsby, får se hur väl den blir mottagen.. Var iväg på stan för att hämta paket från adlibris, ja, mer kurslitteratur, och passade på att snacka lite med Mic också.
   Började kanske lite sent med AWL-orden som vi ska ha tenta på imorrn. Men nu är jag klar med alla övningar, gör kanske något på bussen imorrn. Med lite noggranna gissningar så kommer det nog gå rätt bra ändå.

Sen är det heeelg, åh vad skönt. Har inga planer alls tror jag, så tills på tisdag ska jag bara slappa och läsa! Trevligt värre :)

Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan

2 kommentarer

J

08 Oct 2010 10:06

+ utgång som faktiskt varit planerat!!

M

08 Oct 2010 16:39

Ja just fan, du vet ju vilket minne jag har.. ;) Tänkte vi på calles på bedaröbaren eller?

Kommentera

Publiceras ej