11 oktober..

0kommentarer

Riktigt skön helg blev det, den har känts härligt lång också. Utgång med J i lördags; första gången sen i juni, för lets face it - det är inte så jäkla kul.. Förvånande nog var det hyfsat kul, bra musik och tiden gick fort. Men jag började trots allt känna mig för gammal i Nynäs för länge sen, så det var kanske sista gången ändå. Vill försöka hitta ett shysst ställe i stan, gärna på söder, förslag? Jag och J ska hänga på söder överhuvudtaget, och jag ville verkligen se Sjöstan i vinterskrud. Vi kan gärna hoppa över novembermörkret och få vacker pudersnödecember istället, det är helt okej för mig..
  
Sitter i min lägenhet nu, ska väl kanske se någon bra film.
Idag har jag varit produktiv och gjort tre översättningar, två av dem ska inte lämnas in förrän om flera veckor. Nya kyl/frysen kom in också så nu ska vi köpa glass, och göra matlådor. :)

Robbie Williams – Heart And I

Kommentera

Publiceras ej