2 november..

1kommentarer

Man kan knappt tro det, men det är november och det är helmörkt utanför mitt fönster. Idag har vi haft vår sista föreläsning på Survey Course innan största tentan nästa fredag. Efter att Alan hunnit avsluta genomgången av kursen på bara två timmar fick han en stor applåd - alla ville nog gå hem då. Det verkar inte helt jättekrångligt nu, bara en massa saker att börja repetera.. 

Jag har redan
✔ Ätit middag
✔ Sytt i en knapp i min jacka som har varit lös i flera veckor
Jag ska snart
✔ Ladda ner och skriva ut PowerPoint och Spot the error
✔ Läsa Yule
Onsdag
✔ Edit literature essay-draft 
    Läsa Yule
Torsdag
✔ Fortsätta Edit, skicka till Peer review
✔ Klippa mig
    Förhoppningsvis köpa Finalbiljetter
Fredag (och helgen)
✔ Sociolinguistics
    Yule + Peer Review

Tråkigt? Nje, man har ju att göra i alla fall ;)

1 kommentarer

Anonym

04 Nov 2010 02:03

fan fiction addiction

Kommentera

Publiceras ej