När man sparkar på muggar istället..

0kommentarer

I torsdags efter jobb och skola åkte jag och J till Uppsala för att fira Valborg. Själv tycker jag inte om denna helg eftersom jag inte fattat grejen med brasor och att supa tills man slocknar.. men Valborg i Uppsala ska man kanske ha upplevt EN gång. Trots att vi gick upp tidigt och var vid ån runt åtta fick vi inte de bästa platserna precis vid fallet där flottarna i forsränningen kraschar.
Det var krascherna som var publikfavoriterna såklart. Champagnefrukost med jordgubbar och picknick i en park, folk överallt och grymt väder gjorde dagen riktigt bra. På eftermiddagen var man rätt mör i alla fall och på kvällen längtade man mest efter sömn.


Linus besviken efter 2-3 mot Norrköping.    Foto: Anders L Eriksson

Igår bar det hemåt för att se match på Söderstadion. Bajen mot Peking, 11232 på läktarn(!), 99 minuter, skador och förlust. Det var så jäkla surt, jag sparkade sönder ett par muggar som låg under oss och fick lite konstiga blickar för det :p (Skulle blivit fler om jag hittat för helt rationell kommer jag aldrig bli!)
Menmen, jag log lagom till vi lämnade för att gå mot Gullmars i alla fall ;)

Kommentera

Publiceras ej