Åh, det som skulle bli vår!

0kommentarer

Nu när OS är slut finns det ingen ursäkt för att snön ligger kvar längre.. det började ju smälta bort men nu är det kallt igen. Fy säger jag bara!

Det finns inte heller någon anledning att vara uppe halva nätterna längre.. men det är svårt att följa det. I söndags såg jag slutet av Inside man, perfekt tid för att gå och lägga sig - men inte om man heter Mattie!
Ni vet den gamle banksnubben i filmen? Han spelas ju av Christopher Plummer (Kapten von Trapp, snygg om man inte tänker på hur han ser ut nu) så varje gång jag ser den vill jag sedan titta på Sound of Music.
Det gjorde jag istället för att gå och lägga mig. 
Ibland blir jag så sugen att se på film bara. Någon annan än jag som förstår?




(Jag besparar er bilden på nuvarande åldringen Plummer, så han inte blir förstörd för er :p)

Kommentera

Publiceras ej