31 mars..

1kommentarer

Jobbar en liten stund till (påskresandet börjar, känns lite som sommaren igen när man skickar bilarna till mittenområdet som aldrig körs på annars..) och sen bär det av till uppgiftsskrivandet. Målet är satt nu, det är bara två dagar kvar som vi kan skriva på och sen blir det lite korr. på tisdag innan vi åker in till genrepet på Söderstadion.
   Har varit så jäkla trött efter att jag vaknade innan sju igår morse, känner mig sjuk också. Men det ska jag försöka tänka bort nu.

    

1 kommentarer

Sandra

01 Apr 2010 03:09

Ja snart är det dags för premiär :)



Vad tråkigt =/ Här nere är det nästan helt och hållet vår förrutom när det regnar. Nej det är inte lätt att veta vad man vill göra med sitt liv alltså. Jag tror jag precis kommit fram till vad jag vill plugga iaf. Det är bra att ta en dag i taget också dock.. så länge man klarar sig kan man göra vad man vill :)

Kommentera

Publiceras ej