We live in a beautiful world, yeah we do..

2kommentarer

..trots allt en kväll då Bajen förlorat borta mot Degerfors med 4-2. Vi var inte bra. Nog sagt om den saken tror jag.
J och jag promenerade runt, förbi Nickstafesten som vi självklart är alltför mogna för. (Vi gick istället till en övergiven skolgård och gungade.. Mycket mer passande för oss 20-åringar :p)

Var det verkligen så mycket som fyra år sedan vi var där sist, när vi slutade nian! Det känns inte alls så länge sedan då jag fick min "Jag dansar alltid nykter"-tröja och gick tidigt för att se Sverige spela mot Paraguay, VM i Tyskland 2006. Och nu börjar det ett nytt VM, Sydafrika 2010. Utan Sverige, visst, men det är jäkligt skönt att det drar igång igen.

2 kommentarer

Sandra

11 Jun 2010 01:25

Ja, ska bli himla kul att VM drar igång :D

Sandra

13 Jun 2010 13:10

Haha jag tycker det är skön stämning på matcherna, nästan som handbollen nu med allt sånt... antar att jag är van ;)

Ja jag älskar Malmö så det ska inte bli fel att flytta dit :) Japp jag ska plugga där ett år nu, sen får vi väl se...

Vad hittar du på nu för tiden?

Kramar

Kommentera

Publiceras ej