Klaaar, firar med viiiinst!!

3kommentarer

Nu börjar lovet på riktigt, och allt jobb såklart men det är lugnt, jag gillar mitt jobb. Bryr mig inte alls om resultatet på uppgiften just nu, tänker på det när det kommer.



Det var en fröjd att se Bajen vinna mot Trelle igår. 3-1 också, det är ju stora siffror för oss på senaste tiden.
Utan Linus dessutom. Och som vi gjorde det. Laget hade bestämt sig, Simon Helg hade bestämt sig (gjorde två av målen, Bojassén gjorde tredje) och det gav faktiskt utdelning.
Vi fick se bra spel igår, nästan så att vi var odödliga mot slutet när ass. tränare Blomqvist hoppade in. Inte så mycket på grund av honom förstås men det var kaxiga hammarbyare på plan med hjärta och vilja.
3 juni vill jag minnas länge (men visst kommer jag ha glömt det om en vecka ändå J?)

3 kommentarer

Ace

04 Jun 2010 22:19

2472 på läktarn.

J

06 Jun 2010 12:31

En vecka jag blir förvånad om du minns det idag...om det inte skulle vara för det här inlägget förståss :P

M

06 Jun 2010 23:47

Det är ju därför jag skriver det här ju.. för att komma ihåg det i en vecka ;)

Kommentera

Publiceras ej