13 januari..

1kommentarer

1 kommentarer

Sandra

19 Jan 2010 13:44

Ja han är ju Henke, det har ju varit kaos nu första träningarna haha. Helt sjukt vilket intresse det blivit bara pga honom!



Ja dom är ju ett helt okej lag, så det är ju inte så. Men man kan ju tycka att han har potential att kanske hitta ett bättre lag.. menmen, han är ung så detta är säkert bara början :)



Tycker inte det spelar någon roll faktiskt, man skriver för sin egen skull. Haha ja visst blir man nyfiken på vem som läser? Nej inte jag heller, sen tror jag det är lite passé med så tror inte det blir fler "stora bloggare". Men småtjejer vill ju ändå bli nästa kenza eller kissie :P



Haha ja dom hittar på en massa skit.. eller ja, dom gjorde det i aya napa förra året haha. Dom ska träna fotboll men dom lever lite i sin "jag är fotbollsproffs och gör vad jag vill"-värld ibland!

Det tror jag med.. just nu låter allt såå positivt och så men han har tränat 2 pass med laget, det är ju inte något som säger att han kommer lyckas. Men det ska helt klart bli intressant. Jag tror han är en bra motivation för många spelare i laget och bara det tror jag kommer göra mycket.. hursom helst blir superettan 2010 jäkligt rolig!

kram

Kommentera

Publiceras ej