12 januari..

1kommentarer

Så Emil blev klar för norska Molde igår. Väntat och kul för honom. Som sagt - stora saker kommer hända den mannen, det hoppas och önskar jag honom verkligen.
Vi kan hoppas för klubbens skull att det var ett tvåsiffrigt miljonbelopp som kan fylla lite luckor i organisationen.
Än så länge har truppen inte fyllts på med några andra än HTFF-spelare, det kanske är för mycket att hoppas på några "riktiga" nyförvärv men gudarna ska veta att vi behöver det!

Tror att suget är tillbaka... trots att jag under uppehållet varit besatt av andra saker - typ Twilight. Precis så mycket jag skrev om Bajen under säsong har jag nog skrivit om böckerna, filmerna och Rob under uppehållet. Men man måste ju sysselsätta sig.

1 kommentarer

Sandra

13 Jan 2010 00:14

Kommer säkert gå bra för honom. Sen Molde, känns väl lite halvtrist val menmen.. det är bra pengar i Norge och det är säkert en kul upplevelse.



Nej det var skönt att hon bara är lite hormontossig haha. Men hon är helskum.. ligger och ålar sig på golvet, såg ut som hon inte kunde stå på frambenen alls som hon höll på. Elakt att skrämmas så.



Hon har ju verkligen det. Ja Man on fire, där är hon så jäklans bra också. Älskar den filmen. Hon spelar väldigt bra.. absolut.



Så gör jag med, igår fattade ingen vad jag skrev om men jag bloggar för min skull och för att jag känner för att skriva av mig vad jag har i min hjärna haha. Sen är det såklart kul att folk läser. Men tycker det är synd med alla bloggare som är såå besatta av läsarantal och kommentarer som tror dom ska bli nästa "bloggkändis".



Haha nej det är inte konstigt faktiskt, det är himla bra!!



Ja man vet ju aldrig, han kommer nog ta tag i det hela. Sen kan kilarna gråta lite över att det lär bli lite mer strukur på lägret.. inte samma sprit-strippor-fest kör kanske ;) Det kan bli dyrt men det är upp till dom om dom vill köra på det och för killarna betyder det mkt att få en vecka att köra ihop laget på.. så jag förstod när dom ville hjälpa till förra året och det är faktiskt rätt bra att dom tar ett sånt ansvar själva också, dom är ju trots allt ett lag.

Det har han fått göra mycket och det är såklart jobbigt när man inte känner någon kontinutet. Det blir ju lätt så med mkt skador och så. Vi får hoppas på det. Bara upp till bevis, Henke har inte så bra koll på laget så han lär köra helt från noll så nu har alla chansen att verkligen visa att dom ska spela.. lär motivera dom som ALLTID startat också ju :)

Kram

Kommentera

Publiceras ej