10 februari..

2kommentarer

Snart är det torsdag igen, den är alltid lång i och med kvällsföreläsningen och diverse normala tågförseningar. Fredagen följer och jag brukar lyckas renskriva mina anteckningar, helgen är lugn och nu äntligen är det träningsmatcher  också, sedan börjar det om igen.

De senaste veckorna har dagarna fram till torsdagen gått fort, jag har jobbat ganska mycket vilket känns skönt. Man kan hinna med mycket andra saker samtidigt som man jobbar också:
   Läser återigen en viss bokserie och är på fjärde och sista igen. Överväger att ta en paus sen, dvd-release av New Moon i mars och biopremiär av Eclipse i juni lär sätta fart på läsandet ytterligare en gång. Frågan är varför man läser om saker, någon som har svaret?

Bellas box, 3 dvd och posters mm. Jag struntar i postern men jag är otroligt svag för allt extramaterial, tänk två, TVÅ skivor! Himmelriket.

2 kommentarer

Sandra

10 Feb 2010 22:32

Oh la la.. inte fel du!! :)



Haha japp en hård kamp om vinsten här hemma. Men arsenal leder och jag är glad!!



Jaha vad är det för kurs? Spännande!! Jaha vad ska du göra till hösten då?



Ja det var en fantastiskt bra resa. Oh Barcelona, nu blev jag avis. Så fint ju! Oj, bra med vinst mot deget dom kan vara lite luriga ibland. Hoppas ni tar BP nu med då. Ja jag hörde att Robin gick till er, himla kul.. där har ni en bra spelare och fantastisk människa kan jag lova er. Ni kommer älska honom och ha MASSA nytta av hans jobb på planen.

Japp spelade förra helgen mot ÄFF, 0-0. Och igen på lördag mot Rosengård. Dock vill inte Henke dra igång för hårt.. utan vill toppa formen till premiären som han gjort med sina lag i europa.. så får se om det funkar bra :) Kram

Sandra

11 Feb 2010 00:29

Haha nej tydligen fanns det inte en enda morot när han var där. Jag är rätt säker på att han 1) själv var mer sugen på chips och får dåligt samvete om jag äter morötter haha. 2) Han vill göda mig lite till :P



Yes dom vaaaann!! Mohaha. Jadu den där familjefriden.. hrm. Nja han var mest tjurig, vägrade titta på mig och gick och lade sig :P



Aha vad spännande. Ja men allt behöver inte leda någonstans heller, man ska testa sig fram i livet och göra det som känns bra. Hihi det förstår jag men det låter väldigt roligt.

Det tror jag är en stor utvecklig, att komma in i en situation där man blir tvingad att klara allting på egen hand. Australien låter ju väldigt gött måste jag säga, vad vill du plugga där? Syrran ska utomlands och läsa nu till hösten.. kom i i Dundee, Skottland.



Men gud så roligt :) Oh ska ni på fotboll också? Nu döööör jag haha. Vill med till Barca och se Zlatan ju! Fyfan vad bäst.



Nej men det är så på försäsongen, shit happens. Ni vann ju iaf. Man gör ju det och Robin är en underbar kille. Otroligt trevlig och go. Och vänsterdojan är det bra fart i också, snabb är han med.. åhh jag saknar ju honom. HAde förhoppningar att han skulle komma hem igen.



Ja Henke har nog bra koll på läget och han har rätt i att svenska försäsongen är SJUKT lång. Kram

Kommentera

Publiceras ej