Does it really feel like Christmas at all..

0kommentarer

Nu är julen bakom oss; trevliga middagar med släkten, paket och mat (hoppas att jag inte behöver äta mer julmat nu, igår blev det faktiskt tacos istället) är över igen för denna gång.
   Den bästa presenten måste jag nog ändå säga kom dagen innan julafton...
Hopfen skrev på för 3 nya år i Bajen! Och därmed har vi i alla fall en målvakt, för vem tror egentligen på att Rami någonsin kommer känna en "stabilitet i sitt opererade knä"?
   I övrigt har jag som vanligt sett på massor av film, och extramaterial såklart. (A walk to remember, Sense & Sensibility bl.a) Jag erkänner att jag längtar lite till nyårsdagen när man lite halvt bakis ser på Ivanhoe. En mycket fin tradition. Och snart kommer alla årskrönikor, om sport och det kungliga året. Helt enkelt mycket roligt att se tillbaka på.

 

På juldagen träffades lite gamla hemvändare. Det var mycket trevligt, mötte upp dessa (Erica, Jenny, Sofia, Jonathan, Jocke och Lillis) som spelade ölspelet från E´s Australien efter jobbet  och sedan skulle vi ut på det enda ställe som höll öppet i lilla stan. Det var kö, och vi gav upp efter tre kvart..

Kommentera

Publiceras ej