I am going to need that ring..

0kommentarer



Ignorera inlägget om ni är trötta på min besatthet av film i allmänhet, filmmusik och Twilight i synnerhet ;)

Då jag redan har sett Eclipse ett antal gånger förut så såg jag filmen med kommentarerna av Kristen Stewart och Rob Pattinson. Det var underhållande på ett helt annat sätt än vanligt, jag brukar tycka om behind the scenes-hur tänkte de då-material och det får man oftast kanske i mer "seriösa" filmer och inte i Twilight. Oftast är det då regissör, klippare; kort sagt de kreativa skaparna som får förklara vilket jag tycker är mycket intressant. Skådespelare som Rob och Kristen med tonåringar som målgrupp har lite annat förhållningssätt, men jag skrattade gott åt att de själva satt och var förlägna över sina egna scener.

Any way... soundtracket är riktigt bra och förutom Beck - Let´s get lost så är Sia - My love min absoluta favorit från filmen.

Kommentera

Publiceras ej