21 december

0kommentarer

Utmaning från Jennifer
Cherry on top award: Tacka den personen du fick den av och kopiera utmärkelsen till din blogg. Dela med dig av tre saker som du gillar till dina läsare och skicka sedan vidare awarden till fem bloggare du gillar.


1. Jag gillar sommaren och allting som hör till den!! Sola, promenera, bada, sitta och äta mjukglass eller hallonsorbet på någon brygga, grilla med familjen, utflykter till Söder eller Sjöstaden. Jag gillar till och med att jobba på sommaren och äta frukost i frakten, spela kort på bokningen, ringa konstiga samtal. Ja, ni förstår, jag diggar sommaren. 

2. Jag gillar film, extremt mycket och jag gillar framförallt att veta allt om filmen också.. Eftertexter, bolagsloggor och -melodier, kommentarer och filmmusik - det är bara början till allt som jag gillar och som irriterar alla andra i min närhet.

3. Jag gillar också skolan (träffa nya människor, lära mig saker och dricka kaffe), och att vara ledig vilket är två lite motstridiga intressen. Men det går oftast bra ändå.

Kommentera

Publiceras ej