En sen kväll på terminalen..

5kommentarer

Och nu drar vi utomlands också!! Det blev snabbt bokat här när vi inte hade något annat att göra på jobbet. Det är en mycket skön stämning vi har haft, sånt som gör att man kommer tillbaka till DG trots att det är mycket stress andra dagar under sommaren. Precis som under sommaren 2008 spelar vi kort, bokar resor, hoppar omkring, dricker kaffe, skrattar... och bokar en och annan gotlandsresenär också.

I alla fall så drar jag och J på torsdag till Tunisien. J kom hem därifrån i onsdags.. Har återbesöket ngt med W att göra mån tro eller bara det faktum att vi ska sola, bada och spela fotboll på stranden hela dagarna.. en välbehövlig semester innan allvaret börjar.
Är jag lynnig eller, nu känns allt bra. Som jag sa i tidigare inlägg, oavsett datum kan dagar vara skit eller helt tvärtom! :)

5 kommentarer

J

14 Aug 2010 10:16

Haha det har verkligen inget med W att göra.. bara sola och bada och ha det bra och om det skulle ha med någon person att göra skulle det vara S.. :P haha ;)

M

14 Aug 2010 14:45

JAja, okej jag tror dig.. ja om S skulle med förstår jag dig.

Kolla din mail J, så ska du få se vad A skickat till mig ;)

J

14 Aug 2010 16:28

eh bra men nu va det dock en annan S jag menade där men Simsim är alltid nummer ett :D Jag ska kolla....

M

14 Aug 2010 17:37

Vem är S i Tunisien då, det vill jag veta. Så ska du få veta om A.. ;)

J

14 Aug 2010 18:57

ojojoj ska få veta.. hm nu blir jag ju super nyfiken.. inga problem för mig du får veta vad du vill :D fast det finns typ inget att veta..

Kommentera

Publiceras ej