Har sen liten haft dig i hjärtat..

1kommentarer

Jag såg fram emot matchen mot GAIS, jag var äntligen frisk nog att gå (trots att 2x45 + lite till i kyla inte gör något gott för en fökylning..) och man har alltid en dåres hopp om att allt ska ordna sig, det kommer att vända. Man tar fram glada exempel från förr, från liknande säsonger och svackor, när vi klarat oss med nöd och näppe.
Kanske är det för att jag är relativt ny som bajare, jag är ju inte ens 20. Kanske har de som varit med längre lättare att återgå till dessa glada upphämtningar som jag inte förstår.
Kanske har de även lättare att klaga över saker. Eller så är det bara jag.

Idag blev jag besviken. BESVIKEN! Inte på de elva grönvita på plan, de kämpade och gjorde en helt okej match (som i en vanlig säsong inte skulle uppmärksammas alls), utan på mina medmänniskor i klacken. Efter straffsituationen spårade allt ur och dessa människor vänder sig då emot sitt eget lag och bryr sig mer om hur de ska "sänka polisen" än att våra spelare ska komma in och spela klart matchen.
Jag var inte rädd, bara besviken på dessa idioter som uttrycker sin ilska och frustration mot laget.
Totte reducerade till 1-2 när matchen återupptogs, skönt att det blir mål igen i alla fall..

1 kommentarer

kuese

26 Sep 2009 00:18

Heeej Tildi! Va länge sen det var, allt bra?

Jag pluggar några kurser på NKC!

Vad gör du själv då?

Puss

Kommentera

Publiceras ej