I had the weirdest dream..

3kommentarer

.. och jag tror att jag haft den förut. Tänker inte gå in på detaljerna direkt (jag kommer faktiskt ihåg dem, vilket är otroligt när jag drömmer) men den var väldigt verklig. Den var inte ens trevlig, jag är bara rädd för den var konstig helt enkelt.

Sitter just nu och kollar kurser till våren, och det finns mycket konstiga grejer. Jag ska nog kunna hitta något passande.
Något har kommit krypande precis.. Vad kallas den här känslan.. inspiration må hända? Men hoppas inte för mycket, snart är den borta.

/Pessimisten som försökte vara optimist har talat.

3 kommentarer

Ace

15 Oct 2009 15:24

Det är lika bra att sluta drömma, det går åt helvete i alla fall... om man drömmer om Paris hamnar man på någe vis likförbannat i Hudiksvall!!



Nej, du klarar det här xD

Erica,

15 Oct 2009 22:39

Det kommer att gå så bra så, sök något i falun! :D

Erica,

16 Oct 2009 15:22

svar: haha det är en bra vana du fått in!

Kommentera

Publiceras ej