När jag hör din röst..

2kommentarer


På lördag blir det New Moon med Mic..

2 kommentarer

Annika

22 Nov 2009 13:07

Team Edward, de är gjorda för varandra. Jacob är en gullig kille och kanske den bästa utvägen men kärlek är ju inte logisk och kan man uppleva det som hon och Edward har så måste man ta den chansen. Helt klart team Edward. Vilket team tillhör du?

Jennifer

24 Nov 2009 20:27

sv: hahaha ja de är lite jobbigt, men vad fasen, då kanske man bränner lite mera pengar och får hem en massa mera roliga saker :P

Japp, jag jobbar en hel del, fast nu ligger jag mest och sover dagarna igenom, vet inte om det är svinis man åkt på eller inte... Men de är strunt samma, bara jag blir frisk snart :) Sj då? Jobbar du eller spelar du mest farmville? ;)



Nopp, jag har inte sett varken Twilight eller New Moon... Ligger lite efter, får vänta tills dom kommer på dvd eller nått :/



hahahah de är bra Matilda, man ska hålla sig ung! För vi blir ju gamla nu ;) Skulle vara roligt att se den, men jag har inte sett första delen ännu... Men vi kanske kan ses och ta en fika? Sen när jag är på benen igen :)

Kramar

Kommentera

Publiceras ej