Ljus i advent..

1kommentarer

1 kommentarer

Jennifer

30 Nov 2009 17:46

sv: Hahahaha, nej usch, inte ska man väl vänja sig vid dessa skit program?! Hellre är jag utan tv då :P



Äntligen är jag lite på bättringsväg, men får fortfarande dricka äcklig lakrits hostisin :S

Härligt att få jobba lite då och då :) Annars blir man nog galen av att bara gå hemma hela tiden! Okej, lite roligt att plugga igen, men samtidigt sitta begravd i böcker... Nja... Vad ska du läsa för kurser?



hahahaha jag vet, jag har inte sett på film/bio på hur länge som helst. Får väl önska mig den i julklapp så jag kommer i kapp liiite igen ;)



Japp, vi blir 20 år, helpriset på sl går nog att mygla med ett tag, men äntligen systemet! Jaa, inte för att man lär supa skallen av sig, men ändå :P



hahahahah Tilda, de låter inte bra "nås på FB"... :S ;) Vi har blivit riktiga nördar! :P

kramar

Kommentera

Publiceras ej