I snön och blåsten..

0kommentarer

Det har kommit minimala mängder snöflingor i stan idag som uppmärksammats av alla, detta kombinerat med hård vind ... tillsammans med lite skön musik är en promenad det bästa som finns då. (Att promenaden var till massören var också ett plus..)
Jag gillar sånt här väder, man kan välja att gå ut en stund eller helt bädda ner sig under flera filtar och se på film.
Hösten ser (otroligt nog) ljus ut och jag känner hur styrkan inför nästa säsong växer.

Nu blir det att följa med pappa som ska få svin-vaccinet och imorrn blir det till stan med J!

Just idag heter favoritlåten "Last days of disco" och jag längtar till Reality killed the video star kommer i nästa vecka.. Biljetterna till New Moon lär även ha släppts idag, så nu är det dags för mig och Mic att plocka fram våra "lite-yngre-än-vår-riktiga-ålder-personligheter" 
Eller okej, det kanske bara är jag!

Kommentera

Publiceras ej