Var är rättvisan?

2kommentarer

Charlie är avstängd i fem matcher!
Och Nathan i två matcher!

Var är rättvisan, lite får man väl ändå tåla på en fotbollsplan.. Visst att jag missade incidenten då Charlie ska ha armbågat någon örebrospelare eller nåt sånt, så jag kan inte bedöma om det var riktigt så grovt som fem matchers avstängning indikerar. Och Nathan, han fick rött kort i den matchen och har redan varit borta en match, ska inte det vara straff nog?

Ibland undrar man ju hur världen är funtad...

For the record: Efter sparkraven (20 miljoner på 2 år) så kommer organisationen att bantas ner. Nästan först ut är Lasse Eriksson.. Ville bara säga det.. 

2 kommentarer

Sandra

18 May 2009 21:33

Fem matcher är ju helt sjukt!! Kan inte minnas någon annan som fått ett så långt straff.



Svar: Haha ja jag gillade också Norge!!



JO det förstår jag, det är klart mna behöver det där lilla flytet och det gäller att aldrig sluta spela och kämpa.



Det har ju varit en hel del och det förstår jag när dom beter sig så som dom gör. Igår var det tydligen inte ens någon som "orkade" att springa på bollarna. Pinsamt med sånn inställning.



Haha nej absolut itne ;)

Erica,

20 May 2009 16:01

svar: jo jag längtar efter andra filmen med, speciellt nu när jag läst den boken! =)

Kommentera

Publiceras ej