There and back again..

1kommentarer

Tisdag. 12 maj redan.
Prov på torsdag som jag ska plugga på imorgon för ikväll är det Eurovision semifinal nummer ett.
I år har vi fått frångå traditionen att se finalen på grund av studentskivor och inte blev det bättre när jag bytte datum för "gamlatjejer"-träffen till ikväll. Men det kommer bli trevligt ändå med ett mindre antal av oss gamlingar, hehe..

Å vad ska jag säga, jag lider och längtar till på söndag. Jag hoppas att skadorna lättar för Bajen, som spelade utan många ordinarie igår mot Örebro ( 2-0), och att dem ser att vi inte skulle lämna dem.
Hårdare tider visar vilka som är starkast eller hur?

1 kommentarer

Erica,

12 May 2009 22:00

Trevligt med en träff =)



Svar: ärsh det är ju en vecka kvar! Jag ska till Johan i helgen så jag kör på nu så att jag slipper då =)

Kommentera

Publiceras ej