Jag börjar se slutet av den tunnel vi kallar skolan..

0kommentarer

Jag har börjat se en ny trend.. att jag är sjuk när jag ska skriva prov i filosofi.
Därmed måste jag dra mig till skolan ändå och sitta där och snörvla/frysa och allmänt må dåligt.. Resultaten har än så länge varit positiva ändå och jag hoppas på samma sak idag efter mitt prov i moralfilosofi..

Nu har jag skrivit utvärderingen för Matte c och kommer inte behöva vara med på fler lektioner eftersom jag är nöjd med mitt G i betyg.. Så skönt! Jag ska inte göra något mer som har med matte att göra i hela mitt liv!
Snart blir det till att skriva projektutvärderingen som betyder att det också är klart. Resterande arbeten är:
Om idrott - gott eller ont? Filosofi A
Symbolik inom hinduism och buddism. Religion B
Samhällsbyggnad - Vision Estö. Samhälle C
Förnyelsebar energi - biobränsle. Geografi A
Högtidstal. Svenska C

Sen, sen är det över och vi ska sjunga som aldrig förr!

Kommentera

Publiceras ej