7 maj..

0kommentarer

Den här torsdagen, det var den som försvann.. Jag vaknade ju vid elva och gick till skolan men helt plötsligt var klockan fem och jag satt hos J och såg på film. Vi skulle plugga matte men det har inte hänt än så länge, det är ju prov imorgon.
Vi får se hur det går!


Foto: Bildbyrån

Angående matchen igår börjar jag bli orolig nu, över vad som har hänt och vad som händer nu. Det börjar säkert ryktas om att Tony måste gå men det hoppas jag inte, jag gillar Tony och en sådan känsla för laget som märktes i intervjun efter matchen ska inte underskattas.
Varför ska den första personen ut i ett mindre fungerande lag vara tränaren?
Är det hans fel? Finns det inte en trupp med individer som i vårt fall behöver spela ihop sig? Och ska man då inte ge tränaren och truppen den chansen att göra det?
Jag vet att det är en klyscha men "skit i tabellen ", det är väl spelet (inte resultatet) vi är där för, vi är inte medgångare som bara är där när allt går bra men som sviker när det börjar gå tungt..
Nej det här löser sig, om inte idag så imorgon. Forza Bajen Siempre.

Kommentera

Publiceras ej