5 maj..

2kommentarer

Efter sol kommer regn, sommarregn. Det är ett av sommarens bästa, när det doftar blöt och varm asfalt.
Ni vet - sommarregn. Det börjar närma sig nu och sann sommarens tid har jag börjat läsa igen. (På Bali i juni ska jag verkligen ta itu med den stora hög böcker jag har hemma) Det blev omläsning av daVinci-koden och Änglar & Demoner, filmen har premiär nästa onsdag som jag gärna vill se.

Lite efter alla har jag nu sett Twilight...två gånger. Rob var Cedric Diggory för mig men från och med nu är han Edward Cullen..

2 kommentarer

Sandra

06 May 2009 00:32

Såg också Twilight för första gången nu i helgen hehe. Visst kände man sig sist? :P



Svar: Ja det tycker jag du ska göra den var faktiskt väldigt bra. Twilight & Australia är super ju :) ÄLSKAR Australia.

Kan tänka mkig det.. mkt innan studenten och sådär.

Jo det blir ju lite mer "personligt" eller vad man ska säga.. tror folk tycker det är lite roligaré att läsa. Sen att jag umgås med dom två snillena 24/7 (känns det som) är ju en annan femma haha.



Haha ja jag ska också jobba en massa i sommar men sol får det gärna vara ändå :)

Håller tummarna att poängen börjar komma nu!

Ace

06 May 2009 12:04

Het!!

Kommentera

Publiceras ej