3 maj..

3kommentarer

Ledigheten är snart över och jag måste säga att det har varit flertalet roliga dagar. I torsdags hade vi mösspåtagning och sen fortsatte dagen i vad som verkade som evigheter... kanske inte så konstigt när någonting dras igång klockan tolv på dagen och inte är slut förrän efter tre på natten.
Grillning med åtminstone halva klassen och sen telegrafen på det, mycket roligt var det..
(Och jag håller med J, man behöver inte dansa snyggt bara man har roligt!)

Solen har varit framme och jag har fått ordentligt med färg efter lite effektiv solning på balkongen och på Kvarnängen, nu känns det nästan som sommar.
På onsdag är det dags för studentskiva, jag fyller även år. Det ska bli två prov i veckan och sedan ryktas det om en tripp till Uppsala i helgen.

3 kommentarer

Ace

03 May 2009 17:15

Den bilden kommer ligga kvar på min näthinna länge och sprida ett stort leende! :D

Yvanna

03 May 2009 20:35

Du, dansa fult (ja, det gör jag i alla fall) is the shit (töntigt uttalat). Haha! Snyggt blir så... pinsamt ;)

Kram

Sandra

03 May 2009 21:04

Oj du har fullt upp i veckan med andra ord :) Men räknar man bort proven så verkar det vara roliga planer..



svar: haha ja så kan det gå när man låter johan intervjua folk.. dom två alltså.. brödernabois :)

blev 1-1, helt okej ändå.

Det låter skönt det man ska ta vara på solen nu när den är framme vem vet när det tar stopp. Svensk sommar är inte att lita på.

Valborg var kul.. hade familjen (min pappa + johans stooora familj) över och kollade match mot åtvid. grillade ute på ip och mös :) dock väldigt dålig match.



Jo jag hörde också det och det är ju inte fel med en pinne, alltid bättre än 0. Ah så det krockar men tror ni tar Kalmar faktiskt.



Nej precis dom tjänar inte mkt på att döma svensk fotboll och det kanske är problemet?Om dom tjänade mer kanske fler skulle vara intresserade av det och man skulle få fram bättre domaren? Vem vet.

Kommentera

Publiceras ej