22 maj..

1kommentarer

Okej, jag erkänner.. Hur patetiskt det än är så har jag gjort klart mitt högtidstal under kvällen.. en fredagskväll!
Efter en heldag med shopping och bio (Hannah Montana) med mor och syster så är jag helt slut i benen, var ändå otroligt partysugen för en stund sen vilket har mycket att göra med inköpet av en ny klänning! Men det blir nog en kopp te framför teven istället.
Imorgon blir det en sväng till Ösmo marknad och sedan in till match igen. :D

Jag älskar och minns dig för evigt.

1 kommentarer

Sandra

23 May 2009 15:47

Haha men visst är det så? När man har en ny klännign vill man bara ut och dansa ;)



Svar: Ja det var verkligen supermysigt. Åh man blir ju trött av all shopping men sååå kul är det!



Haha jaså.. för du kan nog få en strumpa om du vill :P Det är verkligen så för jag kan ju säga att dom har INGEN aning om vad det är som händer när det blir så som det blir. Finns hundra frågor men inga svar och det är det som gör det så jobbigt. Ja men att jobba med en jämn nivå är svårt när man inte förstår varför det dippar så mycket. Men men det är bara att gå vidare. Johan har en enorm vilja och det är något som jag tycker är kul att se. Han ger sig aldrig och det är 90+ minuter som gäller. Det är mer än bara ett jobb för honom och han HATAR att förlora. Mjällby ligger etta just nu och det tror jag är ett lag som ändå passar bois dom spelar fotboll på marken ochd et är lag som är mer fysiska och "sämre" som bois inte kan spela mot :P dom trivs bättre som underdogs. tyvärr spelar ju inte johan pga avstängning men tror nog dom kan gör en bra match. hoppas på det.



jo men det känns som bajen har blivit lite av svff's egen hackkyckling. som man statuerar exempel med "titta, såhärt kan det gå om ni inte passar er". men sen är det ändå inte samma grej när någon annan spelare/ett annat lags supportrar gör samma sak. finns ingenting at göra ju.

Kommentera

Publiceras ej