11 maj..

1kommentarer

I remember the days when I would have paniced about this situation.. Today I´m just happy and  blessed...

Uppsala blev en succé, jag är glad att jag följde med trots lite krångel och tidsbrist som ledde till att jag och J fick åka tåget dit. Men det var inga problem alls, man kan till och med åka dit oftare..

Trött som fan är jag men det går an, jag är glad att det bara är några veckor kvar nu. Har hur myckett som helst att göra men det kommer lösa sig.
Eller vad säger du?

1 kommentarer

Sandra

12 May 2009 01:36

Härligt att det blev en sånn succé!! :)



Svar: Tack!



Det förstår jag. Så du fick dig en trevlig födelsedag?



HAha ja visst är han en riktig man? :)



Ja dom har börjat med "mot väggen" med spelarna också där dom ställer frågor som är mer personliga.. roligt. Typ "vem är mest fåfäng i omklädningsrummet". Sist blev svaret "johan persson. han stylar håret även om han bara ska hem till lägenheten" ;) Det tror jag. Dom får ju leka av sig lite och svara på sånna frågor dom vill.. det är roligare än bara fotboll. För alla: fansen som läser och spelarna själva.

Kommentera

Publiceras ej