Natten mot tisdag..

3kommentarer

Jobba, äta, jobba, sova... låter bekant. Love it! Bara man får ledig då och då för att se på match och göra annat roligt.

I lördags startade äntligen allsvenskan igen och jag och J stod på älskade SöS i solen, med undantag för regnstormen i halvtid och såg nya spelare och gamla spelare vinna mot Trelleborg med 2-1. Det var en bra match, en match som gav känslan att det kommer gå bra nu, trots att tabelläget inte förändrades något.


Freddy Söderberg. Och inget annat..

3 kommentarer

Mia

09 Jul 2009 00:29

Hej du!!

Jag och min syster är med i en tävling där vi kan vinna en liten dator :) Vi hade vart väldigt tacksamma om du kunde klicka in dig på:

http://asusnordic.com/summertour/?p=351

och rösta på oss... Det vore så himla snällt :)Det tar ca 3 sekunder du behöver bara klicka på den lilla snäckan bredvid bilden..

Kram// Mia & Mirna

jch

09 Jul 2009 00:34

Var det en bra match?

Sandra

09 Jul 2009 02:21

Haha han var bois och drog i inför säsongen men valde att låta bli :P Tydligen dumt gjort haha.



svar: nej men precis ;) tycker bilden är kul och visst var det klar att det skulle bli reaktioner men det är inte dumt ändå. Vi fick en bra publiksiffra, lockade lite folk och samtidigt visade vi dom vad vi kan och slog AIK. Det var såå skönt :) Så nu har vi firat av oss lite, jag är så glad att jag inte lämnat klubben trots allt :) Dagar som denna minns man varför man inte lägger av. Dom är bäst!! Och som du säger, hade det varit killar hade ingen ens höjt på ögonbrynet så det är inte fel attg tjejer också sticker ut hakan lite och är kontroversiella :)



Ja det är kul för det var verkligen mkt roligare att se U21 med deras offensiva tänkande. Dom vågade mer ochd et var ocksp för art dom hade mer "moderna" tränare. Sen är dom ju inte unga så men fan vad gött med tränare som vågar tänka framåt ändå.. inte fastna i det gamla. Och på tal om tränare, Anders Linderoth.. gjorde han något bra för Bajen? Jag börjar tröttna på hans toffel attityd måste jag säga. Det gör Johan med, han bara mesar sig ju. Säger sig vilja göra aggresiva spelare men kan knappt höja rösten. Aja.



Jo jag kan tänka mig det, men alla klubbar har väl svårt nu med ekonomi egentligen. Så det blir nog inte mkt köp/sälj i sommar.



Fy vad skönt med vinst mot dom :) Haha ja vi brukar ju säga det, dock har jag flyttat till en ännu störra håla så man kankse inte kan säga så längre ;) Men trelleborg är en "hulla" :P Skönt med en vinst. Bois förlorande med 3-1, sjukt dplig match verkligen. Inget av lagen var bra och 1 pinne var hade varit rättvist. En typisk 0-0 match som släppte till lite för mkt tyvärr. Försvaret var ruskigt dåligt från våran sida-

Kommentera

Publiceras ej