29 januari..

2kommentarer

Jag har blivit utmanad av Jennie

Regler:
Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

  • Jag gör nästan aldrig det jag ska på lektionerna, numera. Trots detta går det rätt bra, än så länge.
  • Jag har blivit morgontrött och skulle verkligen önska att jag hade ett par sovmorgnar i veckan.
  • Jag tycker inte att man verkligen har sett klart en film om man inte tittar på eftertexterna.
  • Jag skulle vilja leva efter mottot: Gör det som ger dig gåshud, det du ryser till.
  • Jag gillar vintern, men inte den som är här där jag bor, så nu längtar jag efter våren.
  • Jag har alltid velat åka till Australien och nu ska det bli verklighet.
  • Jag har insett att traditionen med Eurovision kan ligga i riskzonen i år pga studentfester.
  • Mitt nästa inköp kommer bli ett par Converse.

Jag utmanar: Annika, Mikaela, Y, Jenny, Parwana, Tova, Amanda, Sandra 

2 kommentarer

tova

29 Jan 2009 20:34

Sv: Haha vad kul, jag har faktiskt aldrig blivit utmanad :D

Annika

30 Jan 2009 18:00

haha det är ju lugnt man får ju tänka lite på sig själv och fundera ett tag :)

Kommentera

Publiceras ej