17 januari..

6kommentarer

Nu är sommaren till stor del planerad, jag har skickat in om ytterligare arbete på DG och vi har bokat två veckor på Bali efter studenten. Från början var det planerat att jag skulle åka med J och Mic till Turkiet igen men när familjen också började planera en resa, och hotade om att det var den sista gratisresan för mig (Vadå, så när man fyller 19 får man inte åka med längre? Fusk säger jag..) så tog jag beslutet att åka till Bali.
Tråkigt eftersom vi hade sett fram emot resan länge men jag är säker på att det kommer fler chanser. Kärngruppen måste inta världen i framtiden!

Nu handlar det bara om att ta sig igenom tiden fram till sommaren, men tills dess..

6 kommentarer

Erica,

17 Jan 2009 23:17

svar: vi har haft den i höstas, men på en sida som inte alls fungerade, nu är det bättre:P vi är med i den där tävligen webstjärna 09 :P



Härligt med Bali, även om det säkerligen blivit kul med "kärngruppen" med:P

Yvve

18 Jan 2009 23:04

Haha, ooh du såg att det var E10.. imponerande! :) Ja, dom är sjukt bra. Stolarna alltså, very glidable (om det nu är ett ord? nu är det det!) Åh, utomlands. Ja du det lockar. Mysigt med familjen, en gratisresa tackar man inte nej till ;) right?

tova

20 Jan 2009 19:22

Kul att åka till Bali :D Och vilken mysig bild!!

Erica,

20 Jan 2009 22:02

Svar: det var anteckningar från geografin, svenskan och filosofin jag menade =) . Men så jag kan bara skriva lite om en filosof eller? =) tack för din hjälpt!





Ja det gick bra idag! fast det var blött när det började hagla xD

Y

21 Jan 2009 01:25

Haha, exakt! Men lugn, vi kan starta ett rejs någon dag.



Jag förstår det och du kan nog definitivt behöva lite semester innan jobbet, det skulle nog att behöva. Jag konstaterade tidigare idag att jag inte längre är lite ljus i ansiktet, jag är inte blek, jag är vit! Hej smink! Jag ser så sliten ut.. haha!



Jodå, spagrejen (kommer med andra ord väl till hands).. måste kika på det. Ska kolla om jag hittar ett datum som är lite parents free! :)

mändy

21 Jan 2009 18:37

haha ja men jag tror inte det gick då, eller så visste jag inte hur man gjorde :P

Kommentera

Publiceras ej