Victoria och Daniel..

2kommentarer

En otrolig baluns, massor av regler att gå igenom... För en liten förlovning!
(Detta ska väl skrivas, det är ju trots allt en STOR händelse och alla älskar ju kändisbröllop. Det spås dessutom bli en stor mediahändelse och inkomstkälla för Stockholm stad och detaljhandeln.)

Igår blev alltså kronprinsessans förlovning officiell, tydligen hade den blivit formellt godkänd av kungen i söndags, då han även ska ha talat med statsministern om detta.
Kronprinsessan Victoria, hertiginna av Västergötland ska vigas nästa sommar med Daniel som då kan titulera sig prins, och hertig av Västergötland.


Säga vad man vill om monarkin (jag har inget emot den, men vet inte om jag skulle sakna den om den skulle försvinna) men man önskar väl ändå Vickan allt gott..

2 kommentarer

Sandra

25 Feb 2009 16:14

Var på tiden att dom förlovade sig :)



Svar: Idag känner jag mig allt piggare, skönt.



Han är helt fantastisk och som du säger i Australia - ahhh! Så snygg och så bra han är. En rikig MAN haha. Jo han kunde ju verkligen sjunga, perfekt som programledare för Oscarsgalan.



Som sagt tyckte jag också att EMD var bäst nu senast och jag gillade verkligen Måns också. Men jag menade bara att jag inte tror det spelat någon roll om dom varit bra eller inte eftersom dom har en sånn stor fanbase liksom. Men hitills har dom absolut varit bäst!!



Nej Calle blev skadad förra året så han är på väg tillbaka i träning nu men det blir nog någon månad till innan han är matchklar. Och Mirza som sagt borta fram tills tidigast i höst. Jo han är en kämpe och jag mår illa över att vi har "supportrar" som sitter och hoppas och önskar att han håller sig borta från planen och förblir skadad, det är äckligt dålig stil.



Spännande! Gais eller ÖIS? Marcus Allbäck är ju grym.

BoIS startar borta mot Qvidng i Göteborg, sen första hemmamatchen mot Sirius (tror jag det var).

Y

25 Feb 2009 17:28

Åh, jag tycker de var så söta igår på presskonferensen Och han såg så nervös ut. Och hon så kär!

Åh man kan ju inte annat än älska dem! :) De verkar så gulliga ändå.

Kommentera

Publiceras ej