Borta bra men hemma bäst?

2kommentarer

Jag är nu hemkommen från södra svedala och den fina staden Malmö. Jag har shoppat lite, bott på ett bra hotell som var nära till det mesta.
Men främst av allt:
Jag var på malmöoperan igår och såg Jesus Christ Superstar!!
Har aldrig lyssnat på musiken förut, hade inte ens sett filmen och tyckte väl från början att det skulle handla om, ja Jesus. Inte något för Matilda alltså men jag blev frälst...
...i musiken alltså (känner ni mig så vet ni att jag inte tror på den där grejen) och jag är kär i Ola Salos (Jesus) och Patrik Martinssons (Judas Iskariot) talang.
En helt fantastiskt upplevelse..


2 kommentarer

Sandra

16 Feb 2009 21:30

Ja dom säger ju att Judas ska vara helt fantastisk i den musikalen:)



Personligen älskar jag Malmö & tycker det är underbart att bo nära. Jaha vad bodde ni då? Låter jättekul.



Haha nejdå det är ingenting vi tar illa upp av!



Jo jag hörde också det.. han var väldigt duktkig i lördags jag hade inte superkoll för jag (som fjantig och orolig flickvän) var säker på att Johan skulle trilla ihop men jodå, han var duktig. Ska bli kul att se mer av honom.

Sandra

17 Feb 2009 17:49

Ja det kan nog stämma det. Det är ju sant, det är bara artister som syns på tv som man egentligen vet vilka dom är om man inte är insatt i musikaler etc. Lite synd för det finns ju så många duktiga!!



Jo det är ju alltid kul & Malmö är så fint på våren. Speciellt nere vid västra hamnen. Där kan jag gå inflera timmar.

Jaha aldrig bott där men vet vart det ligger iaf, var det bra?



Det tror jag också och det verkar vara en bra kille. Absolut satsar dom på en bättre säsong i år dom ska sätta sig ner och bestämma målsättningen under träningslägret sen tror jag.

Nej han hade legat hemma i nästan en hel vecka med jättehög feber, tränade inte förrän på fredagen och sen spelade han då halva matchen på lördagen. Vilket jag var emot, så gick lite med hjärtat i halsgropen.

Kommentera

Publiceras ej