5 februari..

1kommentarer

Ibland vet jag inte hur jag klarar av det...
Jag lyckas alltid skjuta upp saker, men det handlar främst om att jag behöver en viss sinnestämning för att börja... det kräver också en jävla vilja. Under veckan har jag klarat av att plugga till två prov och en redovisning och ikväll ska jag skriva en analys om ett rättsfall och skicka in. Allt detta samtidigt som jag följer 24-maraton på TV400. 


Kiefer Sutherland. Det är inte bara 24 som gör det svårt att stänga av...

Jag har alltid tittat på 24, missade dock första säsongen eftersom jag var så ung att jag inte fick titta på det när den sändes, det måste vara minst sju år sedan tror jag.
Vi beställde hem kanalen precis dagen innan maratonet skulle börja sändas och när det är slut - då vi avverkat alla 6 säsonger så börjar tv-filmen 24:Redemption och sedan det första avsnittet av sjunde säsongen.
Att jag har lyckats gå och lägga mig bara några få timmar in i en säsong är också något som kräver en jävla vilja, ska ni veta.

1 kommentarer

Matilda

07 Feb 2009 03:52

Jag kanske ska överväga att gå och lägga mig nu.. :p

Kommentera

Publiceras ej