27 februari..

2kommentarer

Har varit på utbildning på jobbet och ska vara där hela helgen. Det känns bra att lära in det nya systemet nu men samtidigt fattar jag att sommaren är nära.
Mindre än 99 dagar till studenten nu (jag har förresten fixat en klänning som jag är totalt kär i) och efter det blir det Bali, jobb, Australien, livet!

Vi har förlorat Sulan, han ska spela med Syrianska. Såklart man fattade att vi skulle förlora honom när han inte fick nytt kontrakt på en gång, problemet var att man inte ville fatta. Imorgon är det träningsmatcher på Stadshagen, som jag dock inte kan gå på och snart är det mars, sedan april och sedan är premiären här.
Just idag är jag stark...

2 kommentarer

Y

01 Mar 2009 22:30

Oh my. You've got it all figured out.. Phu!

Matilda

03 Mar 2009 17:31

Don´t be fooled..

Kommentera

Publiceras ej