19 februari..

1kommentarer

Så, jag har varit hemma och varit sjuk ett par dagar nu, tycker det känns konstigt eftersom jag knappt varit i skolan den här veckan och nästa vecka är det lov.
Skrev dock ett prov imorse i filosofi, det gick som det gick men jag kände att det var bra att göra det eftersom läraren inte ordnar omprov så ofta. Går det dåligt kan jag alltid skylla på att jag var sjuk, för det var jag ju..
     Det är svårt att tro det men jag börjar bli lite uttråkad på att vara hemma. Men jag roar mig så gott det går med filmer som jag inte sett på ett tag. T.ex En riddares historia, Ella den förtrollade + Star Wars Episod II, III, IV och V..


Hayden Christensen och Ewan McGregor

1 kommentarer

Zandra

19 Feb 2009 19:03

sv: jo, tyvärr får man det :(



Det är en sida där man prenumererar på andras bloggar, och när dina bloggar du valt att prenumerera på har uppdaterats syns det där :)

Kommentera

Publiceras ej