Här är stillhet och tystnad..

1kommentarer

Jag är så sjukt trött, jobbade på kvällen då de ordinarie skulle roa sig på julbord, vi säsongsanställda och ett par gotlänningar fick sällskapa istället och det gick ju lika bra det.. 

Några timmar efter att ha tagit vaccinet mot svinis är jag bara lite öm i armen.. Onda minnen från förr gjorde mig allt annat än lugn när det började närma sig min tur i kön idag, blundade och andades djupa andetag och så var det ju inte så farligt. Kalla mig gärna fånig men min förra spruta togs när jag var tolv! Mina minnen har kanske förvrängts lite..

Förresten, min favorit i årets Let´s dance kommer bli Mattias (om han inte är helt värdelös på att dansa förstås..)
Koppången (kupongen eller hur var det J?) är det finaste jag hört på länge.

1 kommentarer

Sandra

06 Dec 2009 10:54

Sprutor är aldrig kul =/ Är det något jag hatar är det sånt!!



Tack :)

Ja lite snö hade verkligen inte varit fel nu tycker jag!!

Absolut, december är en härlig månad. Sen kan man hoppa över januari och direkt till februari och träningsmatcher ;) Blir spännande med årets superetta, den kommer bli riktigt rolig.. mycket bättre än dom senaste åren. And I like it :)

Vad fint du gjort om här förresten! Hoppas allt är bra med dig. Kramar

Kommentera

Publiceras ej