23 december..

2kommentarer

Snart är det dags för lilla julafton, vi ska klä granen och äta den där maten man blir så förskräckligt trött på efter några dagar. (Stackars resten av släkten som får titta på när jag och min bror, och kanske mormor &morfar öppnar julklappar, tänkte nästan reta mina småkusiner för det..men bara nästan)

Just nu är jag på jobbet men det är sista dagen innan mina tre dagar nästa vecka. Känns konstigt att gå upp vid åtta på morgonen, det gör jag ju inte annars. Jag är alldeles för lat..

2 kommentarer

Sandra

25 Dec 2009 10:16

Ja man blir rätt trött på den maten ändå. Och jag som har julbord på jobbet sedan november, tjoho :P



GOD JUL till dig med :)

Ja en liten kisse. Kitty fick hon heta till slut. Och bild har jag lagt upp i bloggen.



Precis, det är december som är enda långa ledigheten. Och någon vecka på sommaren. Nej precis, det är verkligen inte fel.

Det tror jag också men tror det är en annan respekt för honom ändå. Linderoth visste dom rätt snabbt att dom kunde komma undan med det mesta. Absolut, känns som Superettan är hetare än Allsvenskan inför säsongen nu. Och det är jätteroligt!

Jag vet vad du menar, det blir ju så när det är litet. Så det brukar vara skönt att ta en paus från det ibland, bara komma bort och se lite andra människor och lite ny miljö.



Ena önskningen slog in. Mormor fick inte åka hem men så är det ibland, hon verkade rätt pigg iaf så då kändes det inte lika tungt.. plus att vi kom dit och hade lite jul på hennes rum också.

Kram

Sandra

25 Dec 2009 10:17

Glömde ju fråga, hur din jul var? :)

Kommentera

Publiceras ej