Despite how silly it sounds..

1kommentarer

Det är nostalgi som får en att gå på konsert med lite för gamla pojkar som fortfarande spelar i band, det är nostalgi som får en att försvara dessa mot dumma kritiker som tycker att de borde slutat för länge sedan.
BSB i fredags var nostalgi. Och kul att se, nya skivan har kanske inte lika många hits som föregående, pojkarna har blivit män -kanske till och med gubbar men vem bryr sig. Jag kommer att gå igen om det blir ännu en gång. För det är nostalgi, eller hur..
Jag fick såklart endags-feber av den där jädra sprutan men lyckades i alla fall må hyfsat på konserten.
---------

I helgen har det varit julmarknad men det regnar ju så mycket att man inte kan tro på att det är andra advent redan. Är inte klar med julklappar på långa vägar så imorgon blir det en tripp till stan med J. Kan ju inte handla till henne då..(men du ska allt få se vad jag knåpar ihop här hemma!!)

Och förresten så är säsongskortet inköpt, det skulle vara omöjligt att inte gå, kan inte låta bli helt enkelt!

1 kommentarer

Sandra

08 Dec 2009 22:00

Klart man ska gå!! Vi satt och kollade igenom förslaget till spelschemat 2010 och det ser kul ut :) Hammarby - BoIS 27 juni nu. Så det skrev vi upp i kalendern, då blir det besök på Söderstadion!



Ja, jag är inte i Stockholm just nu. Söder i Söder typ haha.



Man gör ju så. Ju längre man "väntar" att göra om något mna är rädd för, ju mer rädd hinner man ju bli.



Det hoppas jag för vår del också. Kan bli en kul säsong. Det är så det ska vara.. jag var också helt trött på fotbollen och mådde knappt bra av att se den mot slutet av säsongen men nu vill man börja om på nytt. Det kan bli kul.. det är ju en del mindre bra lag men annars blir det nog jämnt. Alla satsar stort ser det ut som.



Absolut, det blev supersnyggt!

Kram

Kommentera

Publiceras ej