29 december..

5kommentarer

Nu är julen verkligen över, den har väl varit som den brukar och nu jobbar jag igen. Skönt det, tillbaka till det normala. I janurai väntar smygstart av pluggande, nämligen en lite kurs på Sthlms Universitet. Sen får vi se vad som händer, jag vill få en snilleblixt av mitt drömyrke snart så jag har ett mål, skulle vara så mycket enklare.

Nu sitter jag med en kopp Wiener Melange (kaffe, choklad, skummad mjölk och socker, mmm..)  från DG´s kaffemaskin.. det är inte bra alltså, kommer gå upp i vikt om jag fortsätter så här. (Jag vet att mor min fick hål i tänderna när hon jobbade på restaurang och drack läsk hela dagarna, hehe, så återhållsamhet kan man ju glömma.)
Men någon slags vardagslyx ska man väl ha..

5 kommentarer

Erica,

30 Dec 2009 11:39

fast det låter ju bra mumsigt ;)

Jenny - Min kamp mot min vikt.

30 Dec 2009 12:03

Fin blogg

Hell's Bitches - The Naked Truth

30 Dec 2009 12:11

GOTT NYTT ÅR FÖR FAN! :d

Maja

30 Dec 2009 12:45

Wiener Melange är min sambos favorit, allt i en enda röra:)

Sandra

30 Dec 2009 16:29

Snart nytt år, gott nytt år!! :)



Det är skönt det!



Hon är väldigt mysig mot oss, lite mindre mysig mot dom andra två katterna..



Haha ja det är bara att passa på att komma bort när det inte är fotboll!



Nej jag orkar inte heller läsa så nu när vi varit borta från stan & allt så missar man allt silly season snack.. lär bli en hel del nästa vecka när träningen drar igång. Ja men det är ju bra med ungdomar.. vi får med upp en del, roligt att dom får chansen ändå tycker jag. Men jag tror det blri lite mer förvärv för alla lag i januari. Men vi får se..



Kram

Kommentera

Publiceras ej