Elfsborg - Hammarby

4kommentarer

"Pang sa det" efter 14 minuter, en riktig pärla i krysset av Emil Johansson. Kan det bli hans år i år? Eller Castros, eller Simons? Vad vet jag, hoppas kan man alltid göra.

Själva matchen på Borås arena var väl aldrig riktigt vår och därför är 1-1 och en poäng bra gjort. Efter två tveksamma straffsituationer hade Elfsborg kvitterat i andra halvlek och jag vet inte helt hur man ska tolka dem.
Frågan är varför jag sitter hemma och J är i Kalmar när vi kunde ha vart i Borås!

4 kommentarer

Sandra

04 Apr 2009 21:49

Hörde av min syrra (som håller på IFE) att det blev 1-1. 1 pinne på konstgräs, borta mot de som tippas vinna allsvenskan är ju inte illa.



Svar: ja sjukt skönt verkligen :)

Nej det är det jag menar det är en sånn stor kärlek man har till sitt lag. I med- och motgång och den gemenskap som man faktiskt inte riktigt upplever någon annanstans. Det är helt sjukt mäktigt att stå och jubla efter ett mål tillsammans med flera tusen andra fans.



Haha eller hur? Känns ju skönt att dom matchar min otroligt viktiga blogg haha.



Ja men jag menade det.. ungefär iaf. Typ "och den idioten som köpte denna tavlan tror att detta betyder något. Det gör det inte".



Jo precis och det är väl det som var lite av bois problem förra året att inte alla gav 100% hela tiden och dom som verkligen satsar och vill blir lacka på dom som bara springer in en månadslön liksom.



Han brukar inte hålla med experterna och dom har ju så ofta fel. Men han sa att han tyckte det såg intressant ut och att ni skulle vara lite som en outsider man får passa sig för eftersom ni slår underifrån och flera lag kanske inte riktigt ser er som ett hot och det ligger nog något i det. Bajen verkar ju lite neutralt tippade av de flesta och det är nog skönt, ingen press ohc bara fotboll liksom.

Kram

Anonym

06 Apr 2009 17:32

jag är också bajare ;)

Annika

08 Apr 2009 22:05

Yes, det är en bra mamma jag har :)

Ace

09 Nov 2009 23:10

årets mål!!

Kommentera

Publiceras ej