8 april..

3kommentarer

Det ska bli riktigt skönt när hockeyn är över, det säger jag bara...

3 kommentarer

mie

08 Apr 2009 22:53

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

Sandra

08 Apr 2009 23:51

Ja, hockey.. vad är det för sport egentligen?



Svar: Emil, det är han från Degerfors va? Johanson eller något sånt?



Nej faktiskt inte jag heller. Alltid varit en livsstil för min del att ha det runt omkring. Det är en sånn underbar känsla. Även när det går emot är det liksom en sammmanhållning som inte går att beskriva.



Jo då blir man inte så nöjd direkt, det har Johan alltid sagt att vilja kan till stor del kompensera för det man saknar i kvalitet i sitt spel. Man måste alltid vilja vinna ananrs går det inte. Och jag var så stolt över honom nu igår, en lång artikel om honom i HD. Sånt gör mig väldigt glad för jag vet att han blir glad även om han nu är så irriterande blygam av sig haha.



Nej men det kommer man långt på faktiskt. Jag tror de flesta lag trivs bäst utan pressen att vara favorit faktiskt. Det ser jag ju i BoIS. Man har en målsättning utåt och en annan internt. Man vill bara inte vara medias "favorit". Så tror Bajen också trivs med att vara underdogs.

Sandra

11 Apr 2009 10:24

Svar: Haha ja det ska det helst vara, vi har det hemma menn man fick ta det som fanns ;)



Jo precis men hockeyn kommer alltid in och kickar ut alla andra program. Alltid varit så sen "hockeykväll på fyran" eller vad det hette.



Ah då hade jag rätt för mig, skönt :P Jo jag har för mig att jag såg honom mot MFF för.. ett eller två år sen? Verkar vara en bra spelare.



Jo det stämmer ju det, jag är ju också uppväxt i en fotbollstokig familj. Pappa spelade när jag var liten, sen blev han sportchef, min mamma sitter i styrelsen, min lillasyster spelar och jag har lyckats hitta en fotbollsspelare att bo med haha.



Det var verkligen roligt, kul läsning! Jo det tycker jag är bra ändå. Han blir mest generad om han får positiv kritik på det sättet.



Tror jag också. Det kan vara skönt att slippa det,för då kan man fokussera fult ut på det man ska göra nämligen spela fotboll. Inget annat.

Kommentera

Publiceras ej