26 april..

1kommentarer

Om man skulle tänka sig att skriva något om inte handlade om fotboll då...

Det är sol ute och jag har kunnat sola lite till och med, jag överväger solarium för att kunna ha "rosa" klänning på skivan den 6 maj men jag tror jag ska klara mig utan det..
Idag har jag varit på min allra första dansbasar och sett J dansa balett, hon är duktig hon.. Snart ska jag iväg och fira min morbror som fyller år, jag ska även hinna ta kort på någon otroligt intressant byggnad här i Nynäshamn som samhällsläxa till imorgon.

1 kommentarer

Sandra

27 Apr 2009 17:39

Du får ut och lägga dig i vårsolen :)



svar: tack :) nja, dom ska nog vara lite omskakade hehe. dom har tydligen en hel del skador i deras försvar.



Det är ingen fara, vet hur det är ibland :)



Verkligen. I helgen har man ju tom fått lite färg, hur bra som helst.



Nej det tycker jag inte heller men tyvärr är dom så dåliga i majoritet :( En stod ju i vägen för johan i förra hemmamatchen så när han vände sig om för att följa ett anfall så sprang han rakt in i domaren.. inte okej! Nej det verkar inte som det finns några "talanger" alls bland domarna i sverige. trist.

Kommentera

Publiceras ej