Sista september..

4kommentarer

Vart har vi kommit?
Nu sitter vi med bärbara datorer i skolan också. Samhälle C har stora resurser alltså, vi ska skriva om folkmord och nu sitter jag här och vill börja skriva på bloggen igen. Det har inte skrivit så mycket här på sistone om det inte har handlat om fotboll...vilket påminner mig om att jag inte har skrivit om Trelleborgsmatchen i lördags.
Jag har varit lite nere, hoppas att det inte påverkar mina närmaste på det sättet som jag tror - har ingen ork alls, jag vet inte vad det är men jag hoppas att det går över snart. Nu är de flesta inlämningarna långt borta, förutom vissa och jag tror att jag är rädd för att bli väldigt stressad, omedvetet har jag istället blivit lat. Märker ni att jag har Psykologi i år? Det där var säkert min egen analys på mitt psyke, har prov på fredag så det hjälper väl.
Idag har jag avklarat min svenskaredovisning och snart är det engelskatest. Sen blir det religionskriving hemma, inlämning imorgon tror jag. Sa jag att jag var rädd för att bli stressad?

Förresten, jag har haft den här bloggen i över ett år nu.

4 kommentarer

kamilla

30 Sep 2008 20:43

vilken fin header du har :)



bli medlem på -> http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=25370



Man får presentkort genom att samla poäng .

Y

02 Oct 2008 23:08

14/9 var det va!? :D



Grattis grattis! Vilken tur att just du och jag hängde den kvällen, va!



Saknar dig by the way.. en till kväll commin' up? Det måste ske.



Stor kram

Erica,

03 Oct 2008 08:44

grattis på ettårsdagen xD

spiderchick

03 Oct 2008 22:05

take it easy!

Kommentera

Publiceras ej