Söderstadion..

4kommentarer

Idag har jag varit på Hammarbys familjedag på söderstadion.
Jag, J och J:s storasyster J kände oss lite som en raritet där bland alla barnfamiljer. Vi tittade på när a-laget tränade och gick sedan runt för att få autografer efteråt, vilket många andra gjorde också. Det kändes lite fel att tränga sig fram för att barnen var liksom så små... Många autografer blev det i alla fall och våra spelare är mer nära nu, det är vi - tillsammans - som är Hammarby.


Simon, Mikkel, Charlie, Erkan och några fler traskar in i spelargången efter träningen. Foto: Jag

4 kommentarer

Emsan

22 Sep 2008 19:39

låter kul

Tobias

22 Sep 2008 22:48

svar: tack :D oj nice där!

Sandra

23 Sep 2008 14:42

Vad kul med familjedag :)



Svar: Ja jag förstår det, måste ha varit underbart!



Ja sista året är inte att leka med, en hel del stress och så. Det är bara bra med mig också.

Kram

J

23 Sep 2008 18:44

Simon<3

Kommentera

Publiceras ej