Hammarby - Djurgården

2kommentarer

3-0!
Jag ska inte retas, men vi vann. Med tre mål mot noll!
Det känns så skönt att äntligen ha en seger bakom oss, det visar mig att det inte bara är en dåres hopp (som en supporters, typ mitt..) utan även riktigt hopp inför nästa säsong. Jag har ju varit orolig för att vi tappade mycket med Petter. Nu ser jag fram emot att stå och frysa på Söderstadion de två resterande hemmamatcherna mot Halmstad och Malmö. För det är vi som är Hammarby.

Själva matchen ägde vi i första halvlek men lyckades inte göra mål. I andra tappade vi men lyckades göra mål genom
Erkan, Charlie och Lolo. Derbyt spelades utan avbrott trots att det kastades en raket från norra in på plan. Den personen blev nedslagen av sina egna, som vanligt.

 
...och Haris hade klippt sig. Foto: Hasse Fridén

2 kommentarer

Sandra

22 Oct 2008 14:33

Tack så mycket vännen.



Grattis till derbyvinsten, alltid trevligt ju! =)

Kram

Ace

24 Oct 2008 13:42

- Vet du varför djurgårdare inte får dricka Pucko?

- Nej.

- Då skulle de ju bli kannibaler!

Haha :)Från Kellners krönika på hammarbyfotboll.se

Kommentera

Publiceras ej